ImageImage

Regulamin programu lojalnościowego Pakiet VIP Bezpieczeństwo

§1

POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Regulamin programu lojalnościowego Pakiet VIP Bezpieczeństwo (zwany dalej: Pakiet VIP Bezpieczeństwo Bezpieczeństwo) określa zasady działania Pakietu VIP Bezpieczeństwo, w szczególności prawa i obowiązki jego Uczestników.
  2. Organizatorem programu Pakiet VIP Bezpieczeństwo jest spółka pod firmą: Dobrygowski Sp. z o.o. z siedzibąw Lubinie (59-300), ul. Przemysłowa 1E, zarejestrowana w Rejestrze Przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu, IX Wydział Gospodarczy pod numerem KRS: 0000144933, NIP: 6922341014, REGON: 391027869.
  3. Program Pakiet VIP Bezpieczeństwo Bezpieczeństwo skierowany jest do wybranych przez Organizatora klientów salonu samochodowego mieszczącego się przy ul. Wrocławskiej 54, 55-095 w Długołęce (zwanym dalej: Toyota Długołęka), którzy zakupili w Dziale Samochodów Nowych w salonie Toyota Długołęka fabrycznie nowy samochód marki Toyota (z wyjątkiem samochodu objętego programem flotowym).

§2

§2WARUNKI PRZYSTĄPIENIA DO PROGRAMU PAKIET VIP Bezpieczeństwo Bezpieczeństwo

  1. Organizator wybranym klientom spełniającym warunki określone w § 1 ust. 3 niniejszego regulaminu przedstawia propozycję przystąpienia do programu Pakiet VIP Bezpieczeństwo.
  2. Pakiet VIP Bezpieczeństwo Bezpieczeństwo jest programem bezpłatnym i dobrowolnym.W przypadku wyrażenia przez klienta zgody na przystąpienie do programu Pakiet VIP Bezpieczeństwo, w celu wzięcia w nim udziału, obowiązany jest do: a) wypełnienia w wersji papierowej formularza zgłoszeniowego w sposób kompletny, czytelny i zgodny z prawdą;
    b) podpisania formularza zgłoszeniowego, o którym mowa w pkt a) powyżej oraz przekazania go pracownikowi salonu Toyota Długołęka;
    c)zapoznania się i zaakceptowania niniejszego Regulamin programu lojalnościowego Pakietu VIP Bezpieczeństwo.
  3. Po weryfikacji przez Organizatora formularza zgłoszeniowego wskazanego w ust. 3 powyżej, klient zostanie poinformowany o możliwości aktywacji Pakietu VIP Bezpieczeństwo na warunkach wskazanych w niniejszym regulaminie.
  4. Klient objęty Pakietem VIP Bezpieczeństwo (zwany dalej: Uczestnikiem) otrzymuje, w salonie w momencie zakupu, kartę VIP Bezpieczeństwo z indywidualnym numerem seryjnym.

§3

KARTA VIP Bezpieczeństwo

  1. Karta VIP Bezpieczeństwo:
    a) jest wydawana nieodpłatnie;
    b) jest przypisana do Uczestnika oraz pojazdu marki Toyota wskazanego na karcie VIP Bezpieczeństwo;
    c) nie uprawnia Uczestnika do uzyskania innych świadczeń, niż wskazane w niniejszym regulaminie;
    d) nie posiada funkcji płatniczej;
    e) jest własnością Organizatora i nie podlega zbyciu na rzecz osoby trzeciej.
  2. Uczestnik dla jednego pojazdu marki Toyota może posiadać tylko jedną kartę VIP Bezpieczeństwo.
  3. W przypadku kradzieży lub utraty karty VIP Bezpieczeństwo Uczestnik obowiązany jest do niezwłocznego powiadomienia Organizatora na adres e-mail: kontakt@toyotawroclaw.pl o tym fakcie.
  4. W przypadku kradzieży, utarty lub uszkodzenia Karty VIP Bezpieczeństwo dotychczasowa karta VIP Bezpieczeństwo ulega unieważnieniu, zaś Uczestnik uprawniony jest do złożenia wniosku o wydanie duplikatu karty VIP Bezpieczeństwo.

§4

ZAKRES PAKIETU VIP Bezpieczeństwo

  1. Pakiet VIP Bezpieczeństwo przypisany jest do Uczestnika i samochodu przypisanego do karty VIP Bezpieczeństwo, na okres 5-ciu lat liczonych od dnia aktywacji Pakietu VIP Bezpieczeństwo, pod warunkiem wykonywania przeglądów okresowych. Za przegląd okresowy uznaje się przegląd samochodu przypisanego do karty VIP Bezpieczeństwo zlecony przez Użytkownika w salonie Toyota Długołęka w okresach zgodnych z zaleceniami producenta, tj. raz w roku lub co 15 tys. km (w zależności co pierwsze nastąpi).
  2. Aktywacja Pakietu VIP Bezpieczeństwo następuje w momencie zakupu pojazdu w salonie Toyota Długołęka.Czynności wykonywane w ramach Pakietu VIP Bezpieczeństwo będą realizowane tylko i wyłącznie przez salon Toyota Długołęka.
  3. Warunkiem uzyskania świadczeń w ramach Pakietu VIP Bezpieczeństwo jest okazanie Karty VIP Bezpieczeństwo pracownikowi salonu Toyota Długołęka przed rozpoczęciem realizacji usługi wraz z dowodem rejestracyjnym pojazdu marki Toyota, którego numer VIN jest przypisany do karty VIP Bezpieczeństwo.
  4. Pakiet VIP Bezpieczeństwo uprawnia Uczestnika wskazanego na karcie VIP Bezpieczeństwo do:
    a) nieodpłatnego poczęstunku w restauracji znajdującej się na terenie salonu Toyota Długołęka, z tym zastrzeżeniem, że:
    ・poczęstunek będzie realizowany jedynie podczas wizyty w salonie Toyota Długołęka związanej serwisowaniem samochodu przypisanego do karty VIP Bezpieczeństwo;
    ・za poczęstunek uznawana jest: kawa, herbata lub zimny napój oraz ciasto;
    ・poczęstunek przysługuje w godzinach pracy Bistro (od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 19:00; w sobotę w godzinach od 08:00 do 15:00 - godziny otwarcia mogą ulec zmianie)
    b) rabatu 10% (liczonego od ceny brutto obowiązującej w salonie Toyota Długołęka aktualnej na dzień realizacji usługi) - na prace blacharskie, lakiernicze i serwisowe (tzw. robociznę) wykonane w samochodzie przypisanym do karty VIP Bezpieczeństwo, z tym zastrzeżeniem, że:
    ・ww. rabat dotyczy usług świadczonych na rzecz Uczestnika przez salon Toyota Długołęka;
    ・ww. rabat nie dotyczy części niezbędnych do wykonania zleconej usługi;
    ・ww. rabat nie dotyczy napraw blacharsko-lakierniczych realizowanych na podstawie upoważnienia do otrzymania odszkodowania za szkodę w naprawianym samochodzie przypisanym do karty VIP Bezpieczeństwo wynikającą ze zdarzenia objętego polisą obowiązkowego ubezpieczenia posiadaczy pojazdów mechanicznych sprawcy wypadku oraz polis Auto Casco;
    c) całodobowe przyjęcie i wydanie pojazdu na przegląd okresowy w ramach kluczykomatu;
    d) gwarancję wykonania tzw Express serwisu, czyli wykonanie usługi przeglądu pojazdu w skróconym czasie - kalkulacja skróconego czasu potrzebnego na wykonanie usługi po określeniu zakresu usługi;
    e) bezpłatnej dezynfekcji klimatyzacji jeden raz w roku w trakcie wykonania w salonie Toyota Długołęka przeglądu okresowego samochodu przypisanego do karty VIP Bezpieczeństwo lub w trakcie wykonania w salonie Toyota Długołęka eksploatacyjnego okresowego przeglądu samochodu przypisanego do karty VIP Bezpieczeństwo realizowanego zgodnie z wytycznymi/zaleceniami producenta;
    f bezpłatnego przeglądu bezpieczeństwa samochodu przypisanego do karty VIP Bezpieczeństwo przed podróżą Uczestnika nie częściej niż dwa razy w roku.

§5

POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE

  1. Uczestnik dobrowolnie udostępnia swoje dane osobowe, które są niezbędne do uczestniczenia w programie Pakiet VIP Bezpieczeństwo.
  2. Uczestnik odpowiada za poprawność udostępnionych Organizatorowi danych osobowych oraz jest zobowiązany do niezwłocznego, lecz nie później niż w ciągu 14 dni poinformowania Organizatora o każdej ich zmianie lub o błędach w podanych danych osobowych.
  3. Administratorem danych osobowych Uczestnika (tj. danych udostępnionych przez Uczestnika w formularzu zgłoszeniowym) jest spółka: Dobrygowski Sp. z o.o. z siedzibą w Lubinie (59-300), ul. Przemysłowa 1E, zarejestrowana w Rejestrze Przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu, IX Wydział Gospodarczy pod numerem KRS: 0000144933, NIP: 6922341014, REGON: 391027869.
  4. Dane osobowe Uczestnika będą przetwarzane w celu:
    a) uczestnictwa w programie Pakiet VIP Bezpieczeństwo (podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. a RODO);
    b) w celu udokumentowania i rozliczania świadczeń otrzymywanych w ramach programu Pakiet VIP Bezpieczeństwo (podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. c RODO);
    c) informowania organów publicznych w wymaganym zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów prawa oraz na ich żądanie (podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. c RODO);
    d) przesyłania informacji handlowych i marketingowych dotyczących produktów i usług oferowanych przez Administratora danych (w tym drogą elektroniczną oraz poprzez telekomunikacyjne urządzenia końcowe – np. telefon, e-mail – na podstawie odrębnie udzielonej zgody, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 10 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną i art. 172 ustawy Prawo telekomunikacyjne);
    e) w celu dochodzenia roszczeń, prowadzenia postępowań sądowych i windykacyjnych (podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
  5. Dane osobowe będą przetwarzane:
    a) w celu korzystania z programu Pakiet VIP Bezpieczeństwo – przez okres uczestnictwa w programie Pakiet VIP Bezpieczeństwo, tj. do czasu rezygnacji lub wygaśnięcia uczestnictwa w programie Pakiet VIP Bezpieczeństwo, lecz nie dłużej niż przez okres 5 lat liczonych od dnia aktywacji programu Pakiet VIP Bezpieczeństwo;
    b) w pozostałych celach - przez okres wynikający z obowiązujących przepisów prawa m.in. przez wymagany okres przechowywania dokumentacji do celów podatkowych.Niezależnie od powyższego – okres przechowywania danych osobowych może zostać każdorazowo przedłużony o okres przedawnienia roszczeń, jeżeli przetwarzanie danych osobowych będzie niezbędne dla celowego dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami strony przeciwnej, co stanowi prawnie usprawiedliwiony interes Administratora.
  6. Podanie przez Uczestnika swoich danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do przystąpienia w charakterze Uczestnika do programu Pakiet VIP Bezpieczeństwo. 
  7. Uczestnikowi przysługują następujące prawa:
    a) prawo do cofnięcia zgody na uczestnictwo w programie Pakiet VIP Bezpieczeństwo w dowolnym momencie. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie danych Uczestnika, które miało miejsce na podstawie zgody dokonane przed jej cofnięciem;
    b) prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, a także prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, jak również do przenoszenia danych;
    c) prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych - w sytuacji, gdy Administrator przetwarza dane Uczestnika na podstawie swojego prawnie uzasadnionego interesu (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO) opisanego powyżej - w takim przypadku Administrator przestanie przetwarzać dane Uczestnika w tych celach, chyba że będzie w stanie wykazać, że w stosunku do tych danych istnieją dla niego ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec interesów, praw i wolności Uczestnika, lub dane będą Administratorowi niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;
    d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w razie przetwarzania danych osobowych z naruszeniem przepisów RODO, Ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1000) oraz wszelkich innych regulacji krajowych służących stosowaniu RODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa).
  8. We wszelkich sprawach związanych z ochroną danych osobowych Uczestnik winien się kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych za pośrednictwem adresu e-mail: rodo@toyotadobrygowski.pl.
  9. Dane osobowe Uczestnika mogą zostać ujawnione podmiotom, z którymi zostały zawarte umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych (m.in.: obsługa w zakresie IT) oraz innym podmiotom, na ich prawnie uzasadnione żądanie, zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych. Dane osobowe Uczestnika będą przekazywane podmiotom publicznym w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów prawa.Dane osobowe Uczestnika nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany ani nie będą podlegały profilowaniu.
  10. Administrator nie zamierza przekazywać danych osobowych Uczestnika do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
  1. Wszelkie reklamacje związane z programem Pakiet VIP Bezpieczeństwo należy zgłosić pisemnie na adres Organizatora wskazany w § 1 ust. 2 niniejszego regulaminu (z dopiskiem: Pakiet VIP Bezpieczeństwo) w terminie 30 dni liczonych od daty zaistnienia zdarzenia będącego podstawą do zgłoszenia reklamacji.
  2. Zgłoszenie reklamacji winno zawierać: imię i nazwisko zgłaszającego reklamację, adres do korespondencji, adres e-mail, telefon kontaktowy, a także dokładny opis przyczyny i okoliczności stanowiących podstawę do zgłoszenia reklamacji.
  3. Organizator po rozpatrzeniu reklamacji poinformuje - w terminie 14 dni liczonych od daty otrzymania przez Organizatora reklamacji - osobę zgłaszającą reklamację o jej wyniku.

§6

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

§7

UTRATA STATUSU UCZESTNIKA

  1. Utrata statusu Uczestnika (a tym samym zakończenie uczestnictwa Uczestnika w programie Pakiet VIP Bezpieczeństwo) następuje:
    a) po upływie 5-ciu lat liczonych od dnia aktywacji przez Uczestnika Pakietu VIP Bezpieczeństwo;
    b) przed upływem 5-ciu lat w przypadku braku wykonywania przez Uczestnika przeglądów okresowych samochodu przypisanego do karty VIP Bezpieczeństwo w serwisie mechanicznym Toyota Długołęka;
    c) w przypadku zmiany właściciela pojazdu, do zakupu którego byla przypisana karta VIP Bezpieczeństwo;
    d) w przypadku rezygnacji Uczestnika z udziału w programie Pakiet VIP Bezpieczeństwo;
    e)w przypadku, gdy Organizator wyklucza Uczestnika z programu Pakiet VIP Bezpieczeństwo.
  2. Uczestnik w każdym czasie może zrezygnować z programu Pakiet VIP Bezpieczeństwo za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@toyotawroclaw.pl lub pisemnie na adres: Toyota Dobrygowski ul. Wrocławska 54, 55-095 Długołęka.
  3. Uczestnik może być przez Organizatora wykluczony z programu Pakiet VIP Bezpieczeństwo, ze skutkiem natychmiastowym w sytuacji, gdy Uczestnik:
    a) naruszył postanowienia niniejszego regulaminu;
    b) przekazał nieprawdziwe dane lub podał się za inną osobę wobec Organizatora lub wobec któregokolwiek z pracowników salonu Toyota Długołęka.

§8

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. W przypadku wprowadzenia przez Organizatora zmian do programu Pakiet VIP Bezpieczeństwo, Organizator powiadomi Uczestnika o tych zmianach poprzez umieszczenie ujednoliconego tekstu zmienionego Regulaminu programu lojalnościowego Pakiet VIP Bezpieczeństwo na stronie internetowej: https://toyotadobrygowski.pl/dlugoleka/VIP oraz jego ogłoszenie w salonie Toyota Długołęka.
  2. Zmieniony Regulaminu programu lojalnościowego Pakiet VIP Bezpieczeństwo będzie obowiązywał Uczestnika po upływie 7 dni liczonych od dnia zamieszczenia ujednoliconego tekstu zmienionego Regulaminu programu lojalnościowego Pakiet VIP Bezpieczeństwo na stronie internetowej wskazanej w ust. 1 powyżej lub zamieszczenia ogłoszenia w salonie Toyota Długołęka.
  3. Organizator zastrzega sobie prawo zawieszenia lub zakończenia programu Pakiet VIP Bezpieczeństwo w każdym czasie po upływie 30 dni kalendarzowych liczonych od dnia zamieszczenia informacji o zawieszeniu lub zakończeniu przez Organizatora programu Pakiet VIP Bezpieczeństwo na stronie internetowej wskazanej w ust. 1 powyżej oraz ogłoszenia ww. informacji w salonie Toyota Długołęka.